Bij The Sales Company hebben we verschillende manieren om producten of merken te introduceren, adverteren, verkopen en activeren door middel van face-to-face marketing. Dit betekent dat we persoonlijk contact hebben met potentiële kopers om een meer gepersonaliseerde en levendige ervaring te bieden. Hierbij zijn wij als elke dag hard bezig om voor diverse soorten goede doelen.
Onze klanten vertrouwen op ons omdat we hun merk versterken, inzicht bieden in de sector voordat we de verkoopcampagne starten, sterke klantrelaties opbouwen door hun behoeften te begrijpen en een expert worden van hun bedrijf en merk. We werken met klanten uit verschillende sectoren in de goede doelen branche zoals milieu, natuur, dieren, gedupeerden, mensenrechten.
We zijn experts in het leveren van gerichte campagnes, waardoor we een hoogvolume en hoogwaardige klant acquisitie kunnen garanderen. We voeren testverkoop campagnes uit om de interesse en bekendheid van het product en merk van de klant te beoordelen, vinden de juiste locatie om te verkopen op basis van de doelgroep die we willen bereiken en ontwikkelen verkoopmateriaal zoals pitch kaarten, brochures, flyers en posters. Het doel is hierbij om als echte een achter te laten.We zorgen ervoor dat we voldoen aan alle lokale wet- en regelgeving in elke markt waarin we actief zijn. We voeren strikte producttraining en merkbekendheid uit voor het personeel waarmee we mee samenwerken, hebben een toegewijd klanten serviceteam om de aankoop en betaling te verifiëren en ons onafhankelijke personeel is volledig opgeleid op het gebied van branchevoorschriften en praktijkcodes.